[ Generalna ] 05 Decembar, 2006 17:51

Upala misica koja se javlja dan ili dva dana posle treninga je potpuno normalna stvar, narocito ako ste duze vrijeme bili neaktivni. Prilikom rada (posle duzeg vremenskog perioda) kod misica dolazi do ostecenja u vidu kidanja mis. vlakana (mikroostecenja) koja se pune tecnoscu. Nakon toga on postaje znatno jaci. Naravno prije toga mora proci odredjeni period oporavka koji je veoma kratak.

Jos par savjeta:

- potrebno je dobro se zagrijati prije treninga

- nakon treninga se obavezno istegnuti

- voditi racuna da se ne preforsirate na treningu

- odmarajte jedan dan izmedju treninga radi oporavka misica

 

 

[ Generalna ] 27 Novembar, 2006 15:04

Trcanje je dostupno svima i u svim uslovima. Sve sto nam je za to potrebno su patike, laka odjeca i mjesto za trcanje (stadion, livada, put ...). Kao ni jedna druga aktivnost trcanje nam moze podici samopouzdanje, misljenje o sebi i raspolozenje, na znatno visi nivo. Takodje trcanje utice pozitivno na skidanje viska kilograma i poboljsava rad kardiovaskularnog i respiratornog sistema. Ono na sta se mora obratiti paznja je, da je trcanje individualna aktivnost i treba je upraznjavati u okviru svojih mogucnosti koje ce se vremenom sve vise podizati.Za bavljenje ovom vrste rekreacije godine ne igraju presudnu ulogu. Trcati moze mlad i star ali sa razlicitim stepenom intenziteta. Za starije ljude preko 40 godina, prije pocetka bavljenja bilo kojom aktivnoscu preporucuje se odlazak ljekaru na odredjene konsultacije i preglede. Redovnim trcanjem 30 minuta dnevno pet dana u sedmici svom organizmu mnogo dajemo (u zdravstvenom pogledu), vise nego sto mozemo i zamisliti.

sledece: kako izbjeci upalu misica?

[ Generalna ] 18 Novembar, 2006 23:27

 Za pocetak jedna misao ...

Bavim se tudjim stvarima posto svojih nemam.

Horacije, rimski pjesnik   (65-8 p. n. e.)

[ Generalna ] 18 Novembar, 2006 22:58
Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na www.blog.rs i možete početi sa blogovanjem